Mūsu uzņēmuma galvenais darbības virziens ir datortehnikas apkope un uzturēšana. Galvenā vērtība ir kvalitatīvs un uz ilgstošu sadarbību vērsts pakalpojums, nevis no konteksta izrauti haotiski un vienreizēji darbiņi. Mums ir svarīgi, nodrošināt un rūpēties par Jūsu iespēju strādāt, izklaidēties vai mācīties, izmantojot savu datortehniku ilgtermiņā. Labāk taču ir maksāt par to, lai datori darbotos bez problēmām un dīkstāves, nevis kādam, kurš nepārtraukti kaut ko labo, instalē un skrūvē!

Svarīgi ir arī tas, ka daudzu darba gadu laikā esam nodibinājuši kontaktus ar virkni uzticamu sadarbības partneru, kuru piesaiste ļauj vēl efektīvāk pildīt mums uzticēto darbu, nezaudējot galveno ideju par kvalitatīvu pakalpojumu. Mēs paši neuzpildām kārtridžus, nelabojam printerus un netirgojam specializētu programmatūru, taču, ja būs tāda nepieciešamība, mēs parūpēsimies, lai šie visi, kā arī citi blakus pakalpojumi Jums būtu operatīvi un ērti pieejami.

Saviem klientiem piedāvājam trīs datortehnikas apkopes pamatprogrammas.

Bez saistībām

Ja nevēlaties ilgtermiņa saistības, vai Jūsu darbam ir sezonāls raksturs, tad šis sadarbības modelis derēs tieši Jums. Jūs maksājat par konkrēto mēnesi un varat pārtraukt sadarbību jebkurā brīdī, bez iepriekšēja brīdinājuma vai norunas.

Šis sadarbības modelis gandrīz vienmēr ir izdevīgāks, kā algot IT speciālistu atsevišķu darbu veikšanai. Tā ir arī papildus garantija, ka negaidītas ķibeles ar datortehniku neradīs Jums papildus neparedzētus izdevumus.

klasiskais līgums

Šis variants derēs tiem, kas vēlas savu datoru apkopi uzticēt mums, taču tai pašā laikā atstāt sev izvēles iespējas par pārējiem papildus izdevumiem saistītiem ar datoru uzturēšanu. Piemēram, antivīrusu programmu iegāde vai nepārtrauktās barošanas iekārtu akumulatoru nomaiņa.

Protams, mēs palīdzēsim pārvaldīt visas šīs lietas, taču gala lēmums par papildu pakalpojumu un programmatūras iegādi būs jāpieņem Jums.

kompleksā apkope

Šis ir optimālākais variants tiem, kas vēlas pilnībā nodot savu datoru uzraudzību mūsu rokās. Šajā gadījumā mēs paši parūpēsimies, piemēram, par antivīrusu programmām un citiem regulāriem izdevumiem. Līguma cenā varam iekļaut arī programmatūras licences, piemēram, Office 365, Adobe vai Autodesk.

Būtiski ir tas, ka kopējie Jūsu izdevumi nepieaug. Tieši pretēji, tie bieži vien samazinās, jo spējam piedāvāt daudz izdevīgākus Jums nepieciešamās programmatūras un papildu pakalpojumu iegādes noteikumus. 

Runājot par izmaksām!

Cenšamies nodrošināt ļoti konkurētspējīgas cenas saviem pakalpojumiem, taču konkrētus skaitļus Jums nosaukt pagaidām nevaram. Viss ir atkarīgs no situācijas ar Jūsu uzņēmuma datortehniku un Jūsu vēlmēm. Taču atceraties, ka saruna par sadarbības iespējām un apstākļu novērtēšana ir pilnīgi bez maksas. 

Nekavējaties un aizpildiet pieteikuma formu un kāds no mūsu speciālistiem sazināsies ar Jums jau visdrīzākajā laikā! Kā arī, vienmēr gaidīsim Jūsu zvanu uz mūsu tālruni 263 494 63 vai Jūsu e-pasta vēstuli uz [email protected].

UZ TIKŠANOS!










MŪSU KONTAKTI

e-pasts: [email protected]
tālrunis: +371 263 494 63

MŪSU REKVIZĪTI

SIA Budeko Factory
PVN reģ. nr.: LV40103861848
banka: Swedbank A/S, HABALV22
konta nr.: LV70HABA0551030800525


© 2019 SIA Budeko Factory 

 .